ett två tre ett två tre ett två...

gokväll alla ni där ute, sitter här och ... ja... pillar mig lite i skjärten?
nja, sitter o myser i bondskjortan och handuk, tänkte dra mig mot sängen nu. läsa igenom lite mattelästal till morgondagens np, nu är de cirkus 9 timmar tills jag kommer sitta i matsalen och pressa fram uträkningar.
får ångest bara jag tänker på tiden, jag måste börja sova mer. orkar ingenting.
men hur fan ska man lyckas hinna med och plugga på kvällen, gå och lägga sig tidigt för att hinna upp på morgonen och göra ett prov?
helt ologiskt enligt min mening.
äh, jag ska sluta gnälla.
imorgon vill jag åka och simma, eller. jag ska åka och simma!
hoppas att charlotta hinner läsa johannas sms och trycka in badklä'äderna i väskan..
resten av veckan tycker jag ser ganska bra ut träningsmässigt sätt,
om jag får välja skulle de nog se ut ungefär såhär :
tis - sim
ons - match
tors - träning
fre - sim
helgen får nog bli ganska free, eller kanske simma lite till på söndag?
vanligtvis brukar de inte hända så mycket där ändå?
sociala aktiviterna hamnar lite på efterkälken nu när plugget går på högvarv..
de som håller på och planeras nu är kanske att ta en fika&kika lite i centrum med kusinerna på onsdag,
jag slutar ungefär halv 3,
 så de är bara att kommentera eller ringa mig så bestämmer vi nått!
vad händer i helgen annars då?
ut, sprut slut (ha-ha)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo men vi är nog klara tills dess, vi får väl hålla lite mobil kontakt, du kan ju messa mig när du slutar.

2009-05-05 @ 15:44:42
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0