there's no sunshine when he's gone

så, nu tänkte jag kolla på ett nytt avsnitt av 2½men innan jag lägger mig till sängs. är sådär trött, spenderade nämligen större delen av eftermiddagen/tidiga kvällen av att bara ligga i sängen. hade inte lust till någonting, kanske beror på vädret? nja de tror jag inte. men jag hade bara lust att ligga under täcket.
då börjar saknaden av solen göra sig påminnd. bläähä


en av de få dagar de var mulnigt på himlen, men vi hade sol (:
man får lite skadeglädje när man ser bilden, själv ligger man o steker
och kollar upp mot bergen där de regnar, rätt åt er liksom ;d
(denna bild är ännu ett nytt experiment från word, ganska najs?)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0