suddenly i see....

nu kan man lätt fråga sig det här : VARFÖR VARFÖR VARFÖR.... ligger jag inte i sängen just nu?
ja de har sig ett antal anledningar, dock är ingen tillräckligt bra för att läggas upp här i bloggen.
dagen har nog varit allmänt kass, på förmiddagen skulle vi laborera, yes! tänkte jag i hopp om att de handlade om el, lampor och batteri. men icke, istället så fick vi sitta och hålla på med, i stort sett, utom det. yes liksom! not
på eftermiddagen hade vi idrott, ganska skönt att få ut överskotts energi. blev lite step, tåhävningar(oj så jobbigt säger jag med sten-vaderna!), boxning och lite rygglyft. sedan lite valfritt i gymmet, för min del blev de typ endast att dra i en typ boomerang grej, klarade 10kg. fett stolt! vi slutade halv 2, och jag hade snackat med vår engelskalärare om att göra ett grammatikprov jag missat när jag var borta. gick runt i skolan i typ 20 minuter och letade efter henne, för att se om jag kunde göra provet tidigare. sedan när jag inte hittade henne gick jag till min mentor och frågade. då skulle tydligen en annika kanske hålla i provet. gick till henne och tydligen var jag inte uppskriven på listan, så jag drog hem. men fy förbannad var jag för att jag kunnat följa med tjejerna hem istället. men skit i de, som min brorsa skulle ha sagt. blev lite uppmuntrad av musiken påväg hem iallafall. däckade i sängen efter ett tag, sedan var de träning. o fan va tiden gått snabbt för nu sitter jag här... hmmm..
har kommit på mig själv att ha varit väldigt nyttig den här veckan, käkade nämligen lite grädde på hemstudiedagen till mina våfflor, men jag mådde mest illa. försöker min kropp säga mig något dolt budskap? för nu är allt onyttigt jag får i mig oliver och finn crisp med vitlöksost. hmmmm... men tack och lov säger den inte nej till lasange, aahhhh
jag <3333333333333333333333333333333 lasange just nu! åt de i lördags(önskade mig det av mamma efter alla köttbitar utomlands), i söndags - till frukost/brunch.. i måndags och nu idag. herregud, men de är ju så gött (:
börjar kanske se mina liknelser med gustaf?
men och andra sidan, vem vill inte likna honom? haha (:
natti!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0