tisdag

àh.. vad s´ger man, jag sitter har och ar typ slut. vet inte vad jag ska gora, har ingen lyst till nagot just nu. allra minst anpassa mina javla tangenter! klickar ju pa de som ska vara aao hela tiden -.-
ja, sitter iallafall har. de ar lite sma mulnigt utanfor, helt ok.
eller, ganska bra om man far saga de sa, eftersom jag sitter inne och pluggar!
urrk... hur dotrist ar inte de? har kommit typ halvvags genom min bokrecenssion och sa kom ja pa att man fick n`gra ord efter forra som man skulle skriva in i den... greeeat... dom har jag ju naturligtvis inte! men jag far vall skriva klart och skicka in dom och sen far jag vall se om jag m`ste andra den sen. sen har jag projektarbete, engelska filmrecenssion och lasloggar att skriva klart. blaasshhh
far forsoka ta med mig minnet med arbetena hit sen sa jag kan skicka dem till min mentor.
men nu vill sig tiden ticka ut igen, sa de blir tillbaka till alla gamla goda "hits" fran 90talet och pluggdatan
puss!


Kommentarer
Postat av: tove

hallå när kommer du hem?<3

2009-03-03 @ 22:21:13
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0