pengadagen med stoooooort PPPPPPPPPPPPP

hejsan på er, inte skrivigt så mycket på senaste.. men jag försöker, men när jag får motivation sitter jag oftast nergrävd i pluggberget.. lite sorgligt.
'ja vad har man gjort idag, åkte till skolan vid 9 för np engelska uppsatsskrivning. gick väll okej, men jag vet inte om jag hade så mycket handling direkt... heh, vi får se hur de blir! men de gick iallafall typ lite bättre än svenska uppsatsen vi skrev så. nej nu ska jag hugga in på min megastora pastasallad jag gjorde till mig själv, lyxigt värre tycker jag (:
måste ju fira att de är lön föfan, slå på stort! (betalade inte direkt något för salladen, men ni vet vad jag menar ^^)
och så måste man ju fortsätta på so/no projektarbetet.. urrkkk
pappa läste igenom de igår och han sa att han strök under det som lät dumt och strök över de som var jättedumt... har dokumentet öppet.. men vågar typ inte.. det finns altså nått i min text som är jättedumt!? jag som var nöjd...
"över och ut"

Kommentarer
Postat av: tove

haha nej det är faktiskt sidenbyxor! ;D

2009-03-25 @ 20:56:18
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0