innebandy = bästa medicinen(?)

ho ho ho
är hiskeligt trött nu, pallrade mig upp redan innan 10 imorse. vaknade innan klockan för att jag hade så ruskigt ont i magen. de sitter fortfarande kvar, bläää
prövade en ipren imorse men gav upp hoppet när den inte hade gett med sig efter en timme.
idag har man sett hela 3,5 match. de är starkt jobbat!
de konstiga i det här fallet är att jag inte haft nån känning alls av min magvärk under matcherna.. hmmm.. bästa medicinen kanske? och max hamburgare förstås
nej nu tänkte jag slå på legally blond 2 och läsa igenom mina papper till morgondagens prov.
får se hur långt jag nu orkar kolla, pepsiflaskan på bordet ser lockande ut, men jag ska låta bli
godnatt söta (:


Kommentarer
Postat av: josse

handboll är den bästa drogen!! :D

2009-04-09 @ 23:18:45
URL: http://fino.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0