fuck, det är måndag

åh, orkar nog inte skriva nå vidare mycket nu. känner mig seg och ja, fortfarande ont i magen sen igår. bläää
inte vart så farligt idag men, när man nu sitter här på datan och lider i allmänhet så kommer de tillbaka.
var i skolan till halv 5 idag när jag gjorde prov. usch på de med. men nu är de klart, och sjävlklart kommer äckliga engelskaläraren och undrar varför jag inte kom i torsdags och gjorde provet!!!? aahhhh jag trodde jag hade lagt de bakom mig men jag ville bara skrika på henne! usch!
efter skolan åkte jag direkt iväg och jobbade, kom hem och kollade på sista avsnittet av 183 dagar som jag annars följt på webben. riktigt bra serie tyckte jag. svensk och utan humor, men ändå bra! om ni skulle få lite ledig tid skulle jag tipsa er om att gå in på svt's play"sida" och leta upp serien. nej de var väll allt från mig, nu ska jag fortsätta kolla legally blond från igår och skriva manus till spanskan imorgon. puss på er

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0