fixar-fröken

idag är de lördag, har ingen känsla alls faktist.
rummet är ljust men ingen jävla sol på himmlen för de.
de ända man typ är taggad för nu är att åka och handla, och ev. fixa en efterätt/tårta till ikväll
allt annat känns bara trist, orkar inte ens vara inne på facebook
men hur gillar ni min nya header? slängde ihop den på picasa igårkväll.
bilderna gick jättesnabbt att fixa, sen kom ju problemet:
textstilen! jag har typ jätteproblem med att välja. tänkte att jag skulle skriva upp de jag tyckte såg ganska fräscha ut, ska räkna nu hur många de blev.... 19 st.. herre jävlar liksom. men lyckades välja en, dels var namnet lite kul också "gigi"
sedan bytte jag text på överskriverna, men de blir ju inte lika snygga som i programmet?
tidigare på kvällen hade jag också slängt ihop en header till brorsan, eftersom han klagat så..
såhär blev det resultatet, jag tycker ändå den blev helt ok?
riktigt söta bilder o allt ju, eller vad tycker ni? men som sagt, här har vi "mr kräsen" som förövrigt går och klagar på att sin "jag älskar glass"tröja från gb är för liten. men de har liksom blivigt en magtröja nu, är inte de najs? för de är väll "inne" nu om jag inte minns fel?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att den blev jätte bra. Du får gärna fixa idas och min:)

2009-03-14 @ 15:05:01
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0