wiihii (:

hejsan på er alla, jag är på solskenshumör här hemma (:
imorgon är de fredag och helg igen, känns som inte alls länge sen sist. kan bero dels på att de vi gjort i skolan är typ, sett på film. hela måndagen, halva tisdagen, lediga på onsdagen och film halva dagen idag.
de enda nödvändiga var väll hk-provet i tisdags. fick alla rätt, stolt över mig själv faktist, eftersom jag inte ägnade många minuter till de provet dagen innan då jag slet med annat.. nu är alla arbeten inne och de är så skönt! ska typ lämna in min svenska klassiker imorgon så ere fint. slänga grejer i skåpet och lite så.
och jag är typ klar med min bal-"outfit", wiiie på den :D
köpte skorna igår och väskan idag, får visa väskan och skorna imorgon. har fixat bilder men ja, de blir då!
och idag hämtade jag äntlige ut paketet från h&m, och äääääääntligen har jag fått min bikini, en orsak till mitt goda humör (: jag äääälskar den! kärlek vid första ögonkastet på webben med kan man säga!
nej nu ska jag snart krypa till sängs ♥


randigt värre ;p

Kommentarer
Postat av: Julia

snyggt värre

2009-06-06 @ 20:20:01
URL: http://jsomijulia.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0