snart är de bara hejdå

ojojoj, sliten som ett djur sitter jag här och kämpar med de sista till min idrottslektion.
nu är de inget jag kan göra åt saken längre, får bara hoppas att de går vägen och att de blir sparsamt med regn!
efter lektionen som lär sluta vid 11 så ska jag hem till charlie och käka, sedan ska vi en sväng förbi handen och göra lite ärenden. sedan vidare till trollis där jag ska vinka hejdå till mina håriga ben (yes! eller är de egentligen ett no?*hmpf*)
har lite halvt panik men de ska nog ordna sig! om en vecka är de skolavsslutning, de blir hejdå rudan och hej mediagymnasiet!
kommer sakna tjejerna enormt mycket, egentligen hela vår klass(bortsett från några idioter då förstås), vi har faktist haft roligare än på länge de senaste två månaderna. de ska bli tråkigt att lämna klassen, nu när vi äntligen hittat lite gemenskap. tänk att man måste börja allt på nytt när man börjar gymnasiet sen :/
nej nu ska jag sluta deppa i det här inlägget och krypa till sängs. vill ju inte skrämma klassen med mitt mumieliknande ansikte imorgon, hö-hö
pussar på er!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0