hemma igen

*gäsp*
sitter här och har precis kikat klart på 27 dresses. mysig film som går att kika på lite då och då utan att helt tappa bort sig i handlingen. kom hem från landet ikväll efter att ha spenderat helgen där uppe. trött är jag eftersom man blivit upptvingad ur sängen vid 11 varje dag. jag sover helst så länge jag vill, vilket brukar vara efter 11.
vi har haft helt ok väder, vissa dagar bättre än andra. tyvärr förstördes den bästa dagen av en rejäl mensvärk. inte så kul att ligga och gnida sig i smärtor medans man väntar på att iprenen ska börja värka.
sedan har vi också grattat kusin som fyllde 15, jag är verkligen minstingen i släkten kan man säga. när tjejerna är runt 1.80 och killarna påväg mot 90 + 
jeeesus altså.. själv är man kvar på ynka 1.65, buhu :(
men då kan man jiu ha klackar att kompensera med utan att bli en jätte iof ^^
imorgon har jag förövrigt övertygat charlotta om att följa med mig in till stan, för guuuu va jag e shoppingsugen, gasssh jag tror jag håller på att smälla av :p
är lite sugen på nya sommarklänningar, shorts och skor, hihih... jag har faktist inte köpt nååååågonting i klädväg(om inte bh-band räknas...) på mitt nya kort (: måååste invigas
nej nu ska jag nog stänga av mammas dator innan klockan blir allt för mycket.
har fastnat vid den hela helgen, jag är så taggad på att få en egen, wiiiee
men de hade tydligen höjt priset på den på komplett med några hundringar, men fortfarande billigare än i butik så..,
får tjata mer på pappa imorgon (:
puss alla!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0