vill ut och hoppa i vattenpölar, hihi!

hej sötnosar!
har precis suttit och dreglat klart framför tvn. michael phelps är ju göö snygg, haha (a)
funderar i övrigt på vad som händer ikväll.. kanske ska hem till ellinor, kanske inte..
jag kom hem från skåne igår, hade för mig att jag publicerade ett inlägg i malmö(om jag inte har inbillat mig de totalt? men har ju hört att blogg.se strulade så de är väll antagligen därför)
annars har jag tillbringat dagen inne och städat, packat upp några väskor osv..
kikade över mina inköp från helgen, är supernöjd med allting och de är så att jag vill klä på mig allting samtidigt(även om de inte matchar alls, snacka om lager på lager :o )
mamma kom också hem med ett paket, wiiie.. äntligen! nu har jag underhållning alla tråkiga dagar.. hihi.. ni får se vad de är sen =)


vad tycks om mina nya stövlar då? egentligen är de aldrig "stövel-väder" här, men hos mormor brukar jag alltid låna.
nu kan jag strosa runt i mina egna, söta är de också, passar super till shorts med =)
299:- från tretorn
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

skit snygga.

2009-09-01 @ 19:58:20
URL: http://fifthmarch.wordpress.com

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0