geek night

tjoho (:
brudarna och jacob har precis dragit sig hemåt och jag funderar på att återvända till sängen.
gårdagen fortsatte in på tidiga morgonen. efter massor av sushi, gott sällskap, harry potter och tvspelande så däckade vi i säng. vi somnade runt 6 och redan vid 11 väckte those basterds mig.. jag får min revansh snart.. 
hahha men seriöst, nu har de blivigt något nytt program på tv, liknande de svenska "arlanda blabla.."
och nu är de en tant som skämmer ut sig efter att hennes dotter missat ett flyg, stackars dottern bara går iväg medans hon snackar med personalen... stackars dottern säger jag bara.. 
nej nu sk jag typ lägga mig i sängen o kolla på 2½ men maybe?innan jag somnar förstås..
men jag måste nog sova lite så jag orkar gymma med nathalie och gabriella senare.. höhö
riktigt vana gymmare är vad vi är ^^
 
nämde jag att jacob "råkade" paja mitt paraply under vårat nattbad igår?
de fick han med sig hem idag som en souvenir (;
undra vad hans föräldrar säger när han kommer hem med ett trasigt leopardparaply? ;p

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0