städdag

god morgon alla (:
har inte precis vaknat, om ni nu undrade..
blev väckt av pappa kl 12 och låg kvar i sängen och segade..
nu har jag precis käkat en smoothie och en avocado&skina macka.
idag ska vi rensa ut snedtaket och städa. detta gör att familjen delas in i olika läger.
alla med olika åsikter, jag har stora planer att göra detta till mitt andra rum.
dvs. ha som mys/förvaring/data-rum
eftersom alla mina gamla leksaker etc. har plats där nu borde de ju förbli mitt, visst?
får se hur de går med den övertalningen. men och andra sidan har ingen annan i familjen någon andvändning för rummet eftersom de är så lågt till tak, hur kul skulle de inte va att se pappa krypa runt där?
hehe, nej nu ska jag gå upp och försvara mina samlade livsverk..
see u later

Kommentarer
Postat av: Leia

Ska också städa idag =)

2009-07-30 @ 14:34:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0