second july

*gäsp* nu är man uppe då, inte illa pinkat!
men de är väll inte bara min förtjänst..
man kände sig oerhört poppis när både emma och mamma ringde för o se om jag var vaken (a)
nej nu ska jag packa väskan och slänga i mig lite frukost, ska träffa brudarna nere på rudan halv 12,
kanske e värt att hålla ögonen öppna när man läser mitt horoskop?
Vakna, singlar, för i dag går i flörteriets tecken,
och kärleken ligger i luften kring dig. PS: Par kan också få glädje av det!

men puss på er nu, ut och njut av solen! (:

Kommentarer
Postat av: tove söderström

nu var det du som skrev det ;)

2009-07-02 @ 16:21:01
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: tove söderström

sv: jomen visst, jag blir lite äcklad utav mig själv att jag säger detta. men det är ju faktiskt så att man "upptäcker" sexpartnerns kropp och har man vart tsm x antal år blire väl : "där har han en leverfläck och där har han en prick.. nu kommer han göra si och så sen är vi äntligen klara" HAHA

2009-07-05 @ 20:53:35
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0