.. och så fortsätter det, dropp dropp...

usch.. jag hatar vad allergin gör med mig..
börjar känna att jag sakta men säkert förvandlas till ett monster, ett riktigt äckligt sådant..
grejen är den att jag intet heller satt foten utanför dörren sen jag kom hem vid 12-13 tiden.
men vart växer gräset inomhus? och sedan dess har de ändå bara blivigt värre, blääää
nog för att ögonen mår bra men näsan gråter ju fan floder! de är så att man vill köra upp en tampong i näsan för bästa absorbering... suck..
nästa vecka har de inte planerats in någonting än så länge, de är snack om att kanske styra upp en liten sushikväll hemma hos mig på onsdagen, jag är grymt taggad, skulle kunna käka typ 20 bitar eller nått, höhö (:
så om ni är taggade är de bara att höra av er (;
annars så tänkte jag kanske dra med gabriella och några till gymmet imorgon, känner att jag behöver röra på ´mig lite, dessutom om denna sushikväll blir av så missar jag veckans enda träning.. *hmpf*
annars ser de ut som att vädret inte blir något vidare, då föreslår jag att vi är hemma hos henne och taggar till på "spot en hund på rymmen", den såg vi många gånger för ett par år sen, och våran favorit angus t jones aka. jake harper (2½ men) är såklart med i den filmen ;D
nej nu ska jag nog stänga av lilla bebben och krypa i säng
puuusss



sötnosen lekte med min lilla bebis här om dagen, the good and the bad twin, haha =)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

man kan ju bara gissa vilken sida som är den överlägsna ;)

2009-07-06 @ 19:43:48
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0