monstret är tillfälligt borta...

hejsan söta!
har inte orkat skriva de senaste dagarna, fy på mig.. men egentligen har de inte hänt så mycket intressant..
de senaste dagarna har jag kännt mig väldigt pms:ig och bara velat legat under täcket hela dagarna, och så känns de som att jag borde be om ursäkt till mina sötnosar. men mitt humör har varit som en levande berg-o-dalbana och mitt tålamod har trytigt.
ikväll låste jag iallafall in mitt lilla monster och åkte till stan där tjejgänget var samlat. vi såg (äntligen) harry potter och halvblodsprinsen. jag tyckte filmen var bra, men jag som nyss varit fängslad i boken tycker att den var bättre. de var fokus på helt andra grejer i filmen och man utelämnade mycket detaljer som jag tyckte var viktiga för förståelsen.
på fredag bär de iallafall av ner till skåne, närmare bestämt lund och malmö.
jag är jättesugen på att läsa sista hp boken, fyndade den på rea på adlibris, 29 spänn!!
heeelt otroligt (a) där sparade man några hundralappar? dock kunde jag nog lånat den av någon kompis eller av kusinerna, men nu har jag mitt alldeles egna ex, snart ;)
äsch, nu tror jag att jag somnar med datan på magen snart.. inte kul att ha lagt sig vid 3-4 de senaste dagarna och vaknat vid 12 av att pappa stått och dragit bort tapet(?) från väggen utanför mitt rum -.-.
och imorgon ska han typ måla utanför mitt fönster? blir väll att sova lite i soffan då.. *suck*
godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifråna

sv. ah okej :D nya bilder är ju aldrig fel ;>

2009-07-23 @ 16:28:51
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0