åh, åh va de e skönt o va naken ;p

tjoho, nu ligger jag här, traditionsenligt mig de senaste dagarna.. tänkte kika på en film och så har jag en liten skål med glass, hihi (:
jag tror att de blir hundtricket, sjukt länge sen man såg den filmen!
idag så kom förresten sarah och gabriella över, stackarna fick gå ute i regnet och såg ut som två blöta hundar när de klev innanför dörren :)
vi kikade på 2 filmer och hade en mysig inne-dag medans de regnade, vi smidde även lite planer om hurvida vi ska åka och campa någonstans, nu är vi väääldigt taggade, visst tjejer?
de två filmerna vi såg var "naken" och "john tucker must die"
den senare som man sett ett antal gr, men som sarah inte hade sett en enda! ojoj, hur kan man missat den filmen?
jag och gabriella satt tillsammans och rabblade repliker, haha ;d
den andra filmen var ganska skum.. de var mycket naket i den filmen iallafall, haha! en knäpp svensk film var det, om ni är nyfikna är de bara att kika på den filmen, höhö ;p
nej nu ska jag sätta på och mysa lite för mig själv
puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0