why not liksom?



hejsan hejsan folks
ska snart hugga in i pluggandet, men eftersom de lär ta typ hela kvällen(och morgondagens morgondag) att göra klart så lär jag slänga in ett inlägg nu istället (:
idag var tråkigaste dagen, men då är den överstökad då, bild + spanska = blä (på hööööög nivå)
enda lilla ljusglimten måste väll vara dagens sibylla besök, riktigt trevligt faktist... hehe
det var jag, joakim, tim och oskar som drog dit. hade bara lust liksom
mättnaden gjorde att spanskan inte blev lika illa som den brukar, o sen hade vi ju våra sexskämt som underhöll lite (;
slänger in en bild jag hittade nyss, kan de varit lilla nathalie som varit i farten? svårt att missa de lilla nyfikna fingret som också ville vara med på bild, vad håller jag på med med munnen egentligen? största underläppen ever! nu ska jag röja i pluggberget
pussar!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skyldig...(a)

2009-01-20 @ 18:25:06
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0