som en nakenfis rullandes i snön

heeeeeeeeeeeeeeeeejsan
kommer från mig som springer runt här hemma, fixar o packar... inte gjort ett skit o bussen går om typ en halvtimme...
just nu iklädd linne,hotpants och springer runt o gör kycklingdansen.. heh
ojdå... så ska de tas med en sovsäck också.. shiiiieeet
*kutar upp på viden*
uuuusch, tog typ en minut o springa upp på viden, grabba närmaste sovsäck o typ hoppa ner från stegen igen.
de va typ 15 minus eller nåttt... en gämförelse skulle väll vara att springa naken utomhus o rulla sig i snön. vidrigt
jo förövrigt så har nu sovsäcken typ tagit upp mer än 90% av min väska så jag är lite tveksam på hur jag nu ska få ner en kudde... hmmm.. o kläderna förstås
ser ut o få bli ett vitt fodral och en stor gosig marinblå kofta på de.
nej nu måste jag verkligen snabba mig lite, jag glömmer ju alltid något
så jag ska försöka bli bättre... u nu har enter tangenten cpat sig på msn, alltid något ellerhur?
laaaater ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0