sof(f)tkväll

hejsan goingar, fredagkvällen är runt hörnet o jag känner mig grymt taggad. ja på vadå?
jo de blir en liten go hemmakväll avnjuten med päronen, god glass och lets dance.
jag har aldrig riktigt följt de programmet, sett ungefär 1-1,5 avsnitt per säsong... men nu börjar de ju faktst dyka upp lite intresanta personer i programmet!
blondinbella, kitty o morgan alling m.m
men såklart har ju alla sina önskedeltagare, hur gulligt skulle de inte va o se björn gustavsson dansa runt? jag skulle ringa som en tok, men de är nog bara önskedrömmar... järnspikar altså!
nej nu ska jag ner o checka lite läge inför tvn, vill ju få bra plats o då gällere o va där i tid
inge respekt för de yngre med rumpvärk...
ha en bra kväll



godaste glassen, kanske för att jag inte smakat ben&jerrys. eller?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag skulle nog kunna leva med att du gick utan BH, men skulle du kunna de? tvivlar;)

2009-01-09 @ 22:55:43
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Den där glassen är den godaste som finns, godare än BJ:)

2009-01-10 @ 11:46:04
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0