slappsöndag, ja vad annars?

åh. jag har gjort de igen... seriöst men jag kände mig redo att sova för cirkus... 1,5 timme sen..
tiden flög iväg och nu sitter jag här o e typ superpigg.. not good.. får försöka söva ner mig med ett avsnitt 2½ men. de brukar funka. ibland.

idag har jag sprungit runt hemma o .. inte gjort ett skit.
vaknade upp hemma hos emma och sofia där jag och nathalie spenderade natten.
jag hade egentligen bestämt mig för att antingen ta tag i mitt pluggande eller bli klar med mitt städande, vad ni troligtvis förstått blev de ingetdera. blev istället mycket kollande på tv för ovanlighetens skull, eller okej. typ 30 minuter men.
imorgon bitti kommer jag som vanligt vara typ superseg, försökte bestämma lite kläder som jag skulle ha, eftersom de oftast tar längst tid. men kom jag fram till nått? nej
är typ inte sugen på att ha nått i min garderob, o de jag kanske är lite sugen på vill jag ha med något annat. något jag inte har dvs.
i värsta fall blir de väll nån topp& halsband eller en mysig kofta. synd att jag använt typ allt de nyss.. snälla ge mig lite pengar (!)
inte för att jag e råpank, men jag har fobi för att gå o storshoppa och se lönen försvinna med ett *sviiiishhh*
tur att man fyller år iallafall, beeeeehhööööövligt. men iof har jag inte sett nått klädesplagg jag vill ha, så de blir ju svårt de med.
aja, nu ska jag natta mig själv. *snyft*
godnatt&massa pussar

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet, supergullig^^

2009-01-12 @ 18:26:22
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0