rock the dancefloor, or not?

hejsan, tänkte vara en bra bloggare o uppdatera lite nu när jag inte har så mycket för mig.
let's dance idag var typ sjukt kul, roligast i början då alla var typ sämst. roade mig otroligt åt hasse aro som stod som en pingvin och dansade.. höhö. fast jag måste säga att jag inte tycker blondinbella var nå vidare heller med tanke på vad hon har skrytit om i sin blogg, haha. hon var nästan sämst av alla måste jag säga. hon borde ju ha lite bättre förutsättingar än tex. elisabeth höglund?
men min favorit var ju helt klart morgan alling! jag blev glad av att se honom dansa, han var bara skön.
tänk o kunna vara en sån person, märks helt klart att han är komiker



tänkte nörda ner mig lite och se harry potter, men tiden har runnit iväg lite nu så de blir nog bara lite 2½ men och lite pepsi. menyn har verkligen varierat idag, från popcorn &pärondricka -> cola och citronglass och nu... cola... var typ fett sugen på svarta oliver(hur normalt e de?) med.. men de fanns ju såklart inte... undra vem som åt upp dom ? 8-)
tror inte jag orkar skriva något mer sen, imorgon är de match mitt på dagen mot nynäshamn. sedan ska jag försöka hitta på något med brudarna. får se vad de blir
puusss&godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: fröken elin

oo så käckt:D bara jag visste hur man la in sånt:P det är det som är trixet

2009-01-09 @ 23:48:10
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Lotta

Måste instämma om att Morgan var bäst!:)

2009-01-10 @ 12:24:20
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0