glada miner

god eftermiddag alla (:
klev faktist inte upp nu om ni trodde de, redan vid 10 så pekade mamma på mig i sängen. inte kul, men var så illa tvungen att gå upp kan man väll säga
efter ett bra tag framför spegeln i badrummet så åkte vi till farsta, jag hittade väldigt mycket faktist. och de mesta var nödvändigt! så de var skönt. igår kväll när jag tänkte publicera ett inlägg så funkade de inte o logga in, så jag gav upp.
kommer lite bilder nu istället, igår var de ju fredag. wihuuu tänkte jag, men varför verkade typ alla andra deppiga? kolla barra på tims dystra min, sedan ryckte oskar lite på smilbanden. men tillslut kom gabriella med ett klockrent smile! thats what i'm talking about. på eftermiddagen skulle vi byta klassrum, var de tänkt. men så blev de inte.. så grabbarna grus bärde ner skåpet i trappen i onödan, men vi fick oss några goda skratt iallafall (:
när man kom hem var de fullt upp med att räkna resultat på min internet undersökning, jobbigt värre... 70 st papper.. urk!
nu ska jag klippa ihop lite bilder från farsta idag, kommer upp om ett litet tag (:

 haaallååå , de är ju freeeedag? (det var)

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0