full fart!

hejsan hoppsan, sitter här o myser lite för mig själv..
tänkte snart pysa till bussen in till stan där tjejerna är, blir väll lite käk och sen ska vi se en skräckis på bio.. kommer inte ihåg vad den hette bara för de. blir nog inge shopping för min del iallafall. har de mesta jag behöver + att jag och lilla charlie shoppade igår efter skolan. blev lite nya trosor, strumpbyxor, två nya toppar och ett par ballerinas
jag bara älskar skorna och vill börja använda dom nuuuu, tusan att de ska vara snö! så nu är jag nog på g att leta efter några skor som är lite svalare än mina uggs. har spanat in ett par röda och blå sneakers på h&m, jättefina färger och de kostar bara 129 spänn, inte farligt
men att matcha jackan och skorna känns väll lite... min vårjacka är som ni inte visste blå, men sen har man ju en skinnjacka också... blir en funderare
nu ska jag knåpa lite på ett inlägg som jag planerar att lägga ut nån gång ikväll, de handlar om mina tankar på den "perfekta" killen. de är väldigt intressant att skriva! har varit grymt motiverad i veckan men inte funnit tid. så nu ska jag börja lite, de kommer bli gött!
pussar


hur söta är dom inte? 98 spänn, pfffft

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: hehe... ja! de e vad min plånbok tillåter för tillfället :P

2009-02-01 @ 15:31:36
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0