fart och fläkt

hejsan hojsan, sitter här nu och har en kjol på mig som typ skulle passa största fettot
skulle kunna få in en badring (till) under den!
har börjat fundera packning nu också så det är därför jag fixar detta, det är egentligen en vit underkjol som va typ ner till fötterna, men nu har de klippts lite så nu ska jag sy en reså-skåra och sedan ev. korta den lite till... vi får se. 
i fredags hade jag ju min tjejmiddag, vart en ganska lugn tillställning. skönt och trevligt ändå måste jag säga, maten lade sig som en stor sten i magen så man(jag) var inte så taggad på att hoppa runt allt för mycket, hehe
alla pressade ner en bit kladdkakstårta också, imponerande faktist :p runt 1 satte vi på den första filmen som var dorm daze, helt ok film. lite förvirrande handling barraa.. äsch, får ta o skriva ett eget inlägg om alla filmer vi såg, annars blire ett lååååångt inlägg.. gabriella och jag såg iallafall 4 filmer, bolt va så skön :d hamstern is the shit! jag måste nästan köpa en och kalla honom för.... vad hette han nu igen? 

söta alter-egos och såklart en söt fotograf i jesper (; måste ju säga att jag kände mig minst utklädd. hade de svårt... :/

jag sov 2 timmar och nästa dag så skildes vi alla åt, jag , johanna och charlotta segade hos mig ett tag innan vi satte oss på bussen mot dalarö. där träffade vi sarah och jag var hemma hos henne för första gången, helt sjukt egentligen!
först satt vi och degade vid datan, sen käkade vi och drog ut och träffade rasmus. vi var ute och gick för vi fick inte komma in hos viktor, mina ben typ förfrös och efter ett varv runt typ hela dalarö så lämnade vi honom och drog hem. väl där så hoppade vi i badkläder, i allas fall typ ett antal strlkar försmå, själv kände jag mig som pamela andersson, hemskt! mina bröst bara hängde ut på båda sidorna, asg på den asso :o  sen så kom rasmus och dm förbi senare, vi var ju ganska förberedda ändå, han lät liksom grymt taggad när vi sa att vi skulle bada (; 
dom kom dit och slängde snö på oss, tog massa bilder o så snackade vi lite typ.. efter de gick så badade vi till i typ 1 timme till, russinfingrar kan man säga, och fötter! vi drog oss ur badet och så började sarahs pappa slänga snö på mig, iiiinte snällt :o efter vi hade klätt på oss så gick vi in i lilla stugan och satt vi datan ett tag, vi väntade typ på killarna men de kom aldrig. jag la mig för en powernap som varade tills kl 10. så där var man utvilad. 
kom hem idag vid 12 tror jag? har tagit de lugnt hela dan typ,skönt!
imorgon är de skola igen, och när jag kommer hem ska jag råplugga lite för de jag kommer missa senare. och de som ska vara inlämnat denna veckan. så nu ska jag försöka släppa tangenterna och läsa lite i min svenskabok
puss!


en av de många heta smygbilderna ^^
 

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0