sol,bad och bränna!

hejsan goingar, nu sitter jag här iklädd en härlig grön tubtopp och ett par svarta bikinitrosor. jag är typ supertaggad på att åka varmt nu! vem blir inte de när de är sånt fyhelvettes äckligt väder ute? om 1 vecka och några timmar så är iallafall jag påväg in till arlanda, jag är så taggad så att jag skulle kunna slänga ihop en packning och dra typ.. nu!
eller... efter helgen iallafall (:
men såklart är de ju några grejer till som behöver inhandlas, bla. ett minneskort till mobilen, funderar på typ ett 8gb så kanske jag kan ladda in lite 2½men avsnitt att se på flyget? hmmm...
sedan så är jag jättetaggad på en söt puderrosa tunika från ginatricot, den har också härliga vita virkade spetsdetaljer, detta till min (förmodligen) kommande solbrända hy skulle sitta fint!
sen har jag strosat runt i mina härliga ljusa jeansshorts, i love them!
det är egentligen avklippta jeans men ja, me love love love (:
imorgon är de full fart igen också, ska :
jobba, städa mitt rum, städa köket/vardagsrummet, fixa efterrätt
och övertala emil att skippa sin träning&att byta rum med mig över natten
+ detta så måste jag ju fixa mig, och klä på mig med ett klädesplagg jag inte ens har... hmmm.. låter bra!
nej nu ska jag faktist slå på ett avsnitt av sex and the city, jag har catchat upp med 2½men i usa och väntar på nästa avsnitt som inte sänds förens på måndag där borta.. :(
blir att börja med första säsongen och första avsnittet. dock har jag bara 6 episoder på datan.. får väll hålla ut tills de andra är klara i guess... puss då (:

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0