ja morötter ÄR festligt (:

tjosan
sitter här med huvudet doppat i matteboken, tänkte börja räkna eftersom jag endast ligger på tal 12 och har 35 tal kvar på röda linjen. har kvar lite smått huvudvärk från dagen, men de börjar gå över lite i taget. till min mattehjälp har jag lite morötter. undrar om de hjälper, kaniner är väll ändå ett smart djur?
känns som jag ätit flera kilo morötter i helgen, antar att jag försöker gå åt de nyttiga hållet, undra om dippen verkligen hjälper då?
nej nu skriker boken efter mig, puss!


vad är egentligen fel med mig ?*dreeeeegel*

Kommentarer
Postat av: Gabriella

så wannabe mej alltså ;)

2009-02-08 @ 21:19:04
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

De vattnas faktiskt i min mun också när jag ser morötterna!

2009-02-08 @ 22:17:42

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0