it´s a sunny day

tjooho, làget i schweden?
med mig ar de bara fint, tog en tidigare internet paus idag for att hinna kolla min mejl, den svammar verkligen over...
ville hitta lite information om skolan, men dock icke,... sà om nagon làser detta, vad har vi i làxa/inlamningar n`asta vecka?
iallafall, hann inte berátta sa mycket om igar/forrgar (24-25)
vi gjorde inte sà mycket mer an att àka till arguineguin forsta dan, igar gassade vi lite vid poolen, sen efter siestan sà akte vi till kopcentrymet bellavista i san fernando, dar hittade vi lite normala butiker, mycket skñnt att slippa ha dessa klangande gubbar pà sig hela tiden! jag kopte en t-shirt som jag tankte anvanda som sovtroja, kopte den i stlk l, men den passade mer som en normal troja, sà de far nog bli en s`dan . lite skñnt tryck var de pa...
"i don´t like carrots" och en kanin pa... hoho
sedan kopte mamma och jag ett tre-pack med lite tuffare, nastan som nitskarp... fast med hal i . istallet for nitar liksom? do you get it?
sedan àkte vi snabbt hemm, kvallen avslutades i faro dar vi kakade och sàg pa fotboll, liverpool vann mot real madrid, ganska trakig match annars tkr jag,,..
juste, pa marknaden kopte jag tva sota sjalar och ett sott handgjort namnhalsband
halsbandet var jag jattenojd med, dock har jag inte anvánt de an, vill ju inte att alla ska ga runt och skrika mitt namn direkt, haha! nej men usch...
nu ska jag kika vidare lite bloggar och bilddagboken, jag forsoker halla mig uppdaterad om vad som forsigar hemma i sverige, dock kankse jag inte lusl´st varje inlagg som ni skriver, kostar pengar ni vet, ni lensar mig :D
pusss sotisar, om typ en vecka kommer jag hem igen! ♥

Kommentarer
Postat av: tove

jag kanske inte är rätt person att svara

men loggen skulle väl vara inne, prov på torsdag och projektarbetet ska vara inne då också i tink..

2009-02-26 @ 19:12:58
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sen ska bokrecensionen snart vara klar också...

2009-02-26 @ 19:21:44
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/
Postat av: faster

Vi har snö och åkt skidor i Järvsö idag. Pelle vann stort i Grunka i kväll! Kan inte förstå hur det gick till men Ida blev sist!? Ha det bra och hälsa "gamlingarna"/F

2009-02-26 @ 22:38:29
Postat av: Lotta

Torsdag - kursprov(du får göra senare), kursinlämning(uppsatsen ska in), bokrecension ska in. Läsloggarna skulle in fredagen innan lovet.

Fredag - Engelska prov för oss(vet att du redan gjort. Kram gumman!

2009-02-27 @ 14:03:30
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0