Globen 20år

visste ni om att den kära golfbollen fyller 20 år idag? de visste då inte jag innan jag slog upp tidningen imorse. själv tycker jag att globen lätt glöms bort nu på senare år, har jag fel? men de kanske är jag som är mer sportintresserad som tänker så? nu när hockeyn helt förflyttat sig till hovet. visst är de konserter och sånt som de alltid är, igår var de ju tex. ge-galan. idrottsgalan etc.
förut var globen ett fenomen, men de kanske har lagt sig? när jag var mindre och vi satt på bussen in till stan så faschinerades jag varje gång över den. men de kanske är för att jag har blivigt äldre? men lite sorgligt är de ju att stockholm inte kan lyckas fylla globen när de är dags för hockey, de var ju därför man flyttade till hovet. hellre ett fyllt hovet än ett halvfyllt globen. vilket jag håller med om, vad säger ni?
anser ni att globen-fenomenet har lagt sig?


härliga globen i strålande färger

Kommentarer
Postat av: Nathalie

De e nog tyvär så... :P

2009-02-20 @ 22:23:41
URL: http://nathaliiies.devote.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0