filmtime

tjoho, sitter här nu själv.. lite små sorgligt men vad gör man inte..
linn gick hem för ett tag sen, var hos henne ett tag innan vi pös hem till mig där emil hade några kompisar och de hade en liten "förfest" där de drack 4.5 cider i glas med sugrör. verkligen gulligt !
där var vi och snackade lite innan de stack vidare nånstans, ingen aning vart men.. krogen i guess?
men nu sitter jag här och försöker desperat rensa ur min chipsskål från popcornen som emil hällde i, typ inget kvar nu heller sen micke gick loss på den... 200gr är ju ingenting... och snart har jag druckit upp colan också *buhu*
blir nog sänggång ganska tidigt så får vi se vad som händer imorgon, tänker inte sova hela dan bara för att jag vart uppe och gjort ingenting direkt.
nej nu är de film, blir en som söta tove tipsat mig om (:
pussar

juste, om ni har tråkigt kan ni alltid kika in på min andra blogg
inte lika intressant och väl uppdaterad som den här, men värt en titt iallafall (:
ni kan säkert hitta några roliga inlägg i arkivet (;

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du får en mysig helg :)

2009-02-07 @ 09:06:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jsoul

söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg. du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



skrev om det här :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html





hoppas du får en underbar helg !

2009-02-07 @ 13:54:30
URL: http://jsoul.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0