en stor blaffig sörja

hejsan svejsan, vet inte om jag har så mycket att säga.. vaknade runt 10 snåret, gick upp. latade mig och gjorde typ ingenting.. borde kanske ha pluggat så att man inte har allt liggandes tills man kommer hem? åkte till skolan vid halv 3, gjorde prov och kom hem strax efter 5. pust på den altså! för mig blev provet 4 sidor, och ändå så blev min sista fråga inte klar.. var väll ganska nöjd ändå. dagens små guldklimpar har ju varit käket, helt underbart om jag får säga de själv!
till frukost blev de delikata äppelmos mackor, lunchen hanns aldrig med, men sedan lagade jag pasta med härlig vegetarisk tomatsås till, muuuumss.. sedan avslutades de med en semla med myckte grädde, delliiiikaaat (:
just nu ligger min resväska tom, är de flesta kläderna ligger parkerade på sängen.. icke bra.
ska väll ta tag i det nu, bjuder på lite bilder till er söta, hihi
vi hörs om ett tag, då ska vi se om min väska väger med än 9,9kg(den vägde de förut när jag slarvpacka)


gullig bild på mig *not*, trött och delvis osminkad gick man till skolan. nice och få provet o de gjort iaf!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0