en dålig vana..

hejsan på er (:
sitter uppe nu.. tyvärr..
kom hem från träningen och var duschad och klar vid 10, men då satte pappa på tvn och så fastnade man vid den och datorn, inte bra! jag som för en gångs skull redan var trött vid den tiden, men då satte extra-energin in och så blev man pigg igen, kan ju också ha lite att göra med att jag smällde i mig lite sen middag... vid 10.. inge bra inte!
och nu är de ca 6 timmar tills man ska upp.. och dagen börjar med idrott och hälsa, lovande att man inte ens har börjat försöka ändra sin livsstil fast än man typ "lovat" att göra det... att sova lite är ju en stoooooor del av ens hälsa enligt min lärare, därför ska jag nog försöka sluta skriva nu :p
godnatt ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0