onsdag

hejsan alla, sitter här hemma hos jennifer (:
jag blippar lite på datan medans hon sminkar sig, vi ska in till stan idag nämligen!
ääääntligen har jag hittat en "tillräckligt" nördig kompis som går på ice age med mig, haha :D
vi snackade lite i förrgår och bestämde oss för att hitta på något någon dag.
sedan morgonen därpå så var jennifer ensam i centrum så jag kom och joinade henne.
slutade med att jag följde med henne hem, vi hade en lugn myskväll med dator, dipp och film (:
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men något blir de säkert.
 ingen lust att sitta hemma typ de sista dagarna på sommarlovet *buhu*
nej nu ska jag packa lite grejer och sen sticker vi nog iväg
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0