im mr lonleeeey

hejsan alla söta, sitter hemma och kikar lite vid datan..
söta lilla charlie har slumrat till i soffan till bridget jones dagbok och jag tittar så gärna på ;)
dock ska hon nog hem senare, lite synd för mig.. hade varit härligt med sovsällskap..
imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, saknar alla mina brudar.. även om vissa betett sig lite konstigt senaste veckan.. men men.. i värsta fall får jag väll ligga hemma och ruttna medans mamma och pappa har kräftskiva..
äsch fö fan, de lät ju inte vidare kul.. så ni får väll berätta, vad händer imorgon?
nu ska jag nog sätta på filmen och peta i sötnosen några godisbitar så hon speedar till sig igen (:
puss på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du kan ju kanske komma hem till oss, vi ska också ha kräftskiva.

2009-08-22 @ 09:53:51
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0