8 dagar kvar

woopsi, dålig uppdatering här? tja.. kan väll skylla på att jag hade väldigt fullt upp med att fixa och trixa med farmors present dagen innan vi åkte, dessutom åkte vi ju på torsdagkväll så jag hann inte uppdatera efter träningen heller.
haft några trevliga dagar på landet, kom hem igårkväll. trött och sliten. ägnade kvällen åt msn spel med tove efter en väääldigt sen middag. idag har jag rensat ut lite kläder (man börjar faktist se mitt golv nu!) och packat upp min väska, lite ;p
nu ska jag springa iväg till vallen där de vankas träningsmatch, kulkul
ska bli skönt att lämna lite tankar och strul hemma och konsentrera sig på något annat
see u


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0