whats up med mig egentligen?

tjafan, blir lite taskig uppdatering. ändå har jag inget att plugga på. hmmm... egentligen har jag börjat fundera på vad bra uppdatering egentligen är från min sida, ja fan... eftersom jag alltid klagar på att jag uppdaterar för lite, men de beror ju på vad man jämför med, visst? jag tror nog jag jämför mig lite med brorsan, men vi bloggar på helt olika nivå så de är ju lite skillnad, medans han idag har suttit och pressat ut 2 inlägg har jag fixat med hans garderober.. riktigt intressant faktist!
det började med att jag skulle ner i källaren och kolla på tv, fastnade i brorsans rum och undrade
"när tänkte du egentligen börja packa upp?"
haha, låter verkligen sjukt för att vara mig! ska komma från rätt käft kan man ju tänka sig
så började jag lyfta på lite grejer i väskan, till slut stod jag där med en tvättkorg och tillsammans med brorsan bestämde vi vad som skulle tvättas och inte. de blev tvättkorgen för de mesta utom skidbrallorna och några mössor.
sen tänkte jag vidare, vart ska jag nu lägga alla rena kläder då? kikade in i garderoberna och möttes av ett rent kaos. det var värre än för att vara mig, tom! lådorna hängde på "halvstång" och saker låg slängda lite här och var, visst var jag förberedd eftersom han alltid uttalar sig med "jag använder aldrig garderoben, jag tar grejerna direkt från tvätten"
ja, efter ungefär en timmes påtande med olika lådor, slängning av lite random kläder och lite sortering så ser de faktist representabelt ut. sorterat ut i träningströjor, lite finare tröjor och en låda med vanliga t-skirts. en hylla med jeans och en korg med mössor(!). skulle kunnat tagit en bild på slutresultatet, men egentligen är de inget märkvärdigt, om man nu inte sett före-bilden. och tyvärr finns den endast i min hjärna.. tusan också!
nu ska jag brainstorma lite om min idrottslektion innan jag sätter på lite ehc och sussar kydde
puss!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var ju snällt av dig att göra det.

2009-04-02 @ 14:20:01
URL: http://tvins.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0