veckorna flyyyyger förbi

tjuuue, sitter här framför söta laptopen och väntar in sex and the city (:
lite mys sådär, sitter i blå-shorts och min rosa sportbh
jag typ älskar den nu, hihi
ja, förklaringen till att jag nu bär detta är väll ganska enkel.. var lite virrig idag, träning som vanligt tänkte jag och åkte iväg till lyckeby. vad ser man inte då om massa småpojkar överallt?*suck*
ja man hade såklart lyckats tänka att de var tisdag redan, så fort går väll ändå inte veckorna?
kännde mig minst sagt lite dum när man travade tillbaka till busshållplatsen, haha.. lite komiskt ändå!
idag kom även min väska, åh den e så söt (:
den var lite större än vad jag hade trött, lite bredare. men de passar bra
kommer nog inviga den imorgon när jag, tove och erika ska och simma lite ;9
härligt att ha en väska som rymmer viktiga saker men inte är halvfull när du är klar, så man slipper fylla i resten av väskan med massa skit.
nej nu ska jag nog greppa tandborsten, puss!

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0