gamla godingar

tjooo, blev inge mer inlägg igår. var trött så jag orkade inte ladda in bilder, därför känndes de lite halvt meningslöst.
idag har jag laddat in mina bilder, men vill gärna ha några gruppbilder från lördagen (som jag vet att nathalie och ellinor har, dock åkte nathalie bort i morse)
lägger upp ett litet collage när jag fixat de!
annars just nu kikar jag runt på tradera efter balklänningar (mammas insiativ)
nere på golvet i köket är hon med en reparatör från elektrolux som ska kolla på våran diskmaskin. jag har faktist hittat en jättesöt kornblå klänning.. budet är på 105 kr, de är nästan så att man har råd att köpa den och sen ändra sig..
nej nu ska jag göra mig en god sallad, bjuder på en söt syskonbild jag hittade i ett gammalt album igår.
sådan bror sådan syster
eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: tove

aha nej jag har inte lagt ner så mycket tid på att titta på programmet, såg väl ett avsnitt eller så :) har ju annars läst om det bara. sexi bild föressten

2009-04-08 @ 19:12:16
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0