de ee på g nuuu

ååååhhh vilken häärlig daag, just nu flyger jag på små moooln....
.... tills de att jag märker att jag sitter och stirrar in i ett oeeeeerhöööört intressant engelska-arbete*suck*
jag vet egentligen inte varför jag är såhär, de måste varit träningen som gett mig lite extra endorfiner ;d
eller så är de bara oboyen som gjort mig lite speedad, hö-hö
imorgon har vi engelskaredovisning, ändå känner jag mig ändå inte så farligt nedstämd. men de kommer väll ?
men de göööreee ingeee, för de är helg imorgon. föfan va nasjjxzzzz
kanske blir lite grill på lördagen, vad sägs challe, ska vi äntligen festa upp ciden? ;d
o på lördaaa ere premiär i serien, najs najs
spelar borta i stuvsta på grus, men de är ändå helt ok! sen är nästa match redan på på onsdag, på lyckeby*suck*
o så ere extra ledigt på måndag, jag älskar skolan just nu <33333333333
inte en jeffla måndag på evigheter :d
så ere bara en tre-dagars vecka och helg igen, GÖTT altså!
nej nu väntar mitt arbete, buuuhuu
h&k


här har vi....ööhhh.... söndagens spelplan, hade ingen bättre bild o lägga uupp satt ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Otroligt att du ens har den kvar! Haha!

2009-04-17 @ 00:18:54
URL: http://lotteas.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0