nighty

sådär, nu börjar de bli dax för la bed
tänkte lägga mig i sängen, läsa lite ur min bok "döden i venedig"
den har inte börjat något vidare, men jag hoppas att den blir bättre!
kanske varvar lite med att skriva en liten behovs lista a.k.a shoppinglista'
imorgon ser dagen ut att den bröjas med musik där vi skriver en egen låt som vi komponerar till, sedan följs eftermiddagen av en idrottsteori lektion.
idag har jag varit duktig och följt med mamm till länna, där jag köpte nya springskor, nu skare bli lite sprutt på mig minsann, hade inte bangat på att börja dra till simhallen redan imorgon, men då så ska jag satsa på att åka hem och gå lite i mina skor, sedan måste jag förstås skriva på mitt engelska arbete... och läsa min bok
just nu har vi ändå ganska lite läxor, men ändå klagar jag ... på tisdag har vi nämligen prov i periodiska systemet... bläähähäää. men vi har studiedag på måndag så de kompas ju upp lite. kanske en dag för lite shopping?
nej nu ska jag träffa tandborsten innan jag går upp till sängen( sitter i köket med mammas laptop)
jag tycker jag har förbättrrat mig otroligt på senaste tiden, jag börjar faktist komma i säng vid 11! vilken bragd va?
pussar

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0