lat? noooo waý

halloojj, sitter här nu och känner mig lite lat...
uppdaterar väldigt snålt om man jämför sig med andra
men jag vet ju att jag i själva verket inte är lat, end of discussion (:
idag har jag nämligen haft fullt upp, "rännt" hit och dit
i skolan hade vi biologi och spanska *snarrrrrk*
stannade kvar ett tag efter lektionsslutet innan vi drog till torvalla där vi simmade, woho!
jag simmade 600 meter, kändes ganska lite faktist... men de tog typ samanlagt en halvtimme för oss att simma 500,
tro när jag säger att jag blev lite chockad när jag sen simmade 100 på bara några minuter, nästa gång ska jag vara mer seriös och inte stanna efter varje längd, höh
sen vart de hem, klockan var redan 6! wooh liksom, käkade lite och sen åkte jag iväg på fotbollsträning
sista på grus, wiiiee på den ;d
nej nu ska jag ta tag i tandborsten och sedan planerar jag att däcka på kudden,
om de blir som jag planerat
puss aalla ♥

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0