la goodiebag

idag är de måndag, wiiiieee
känns iof lite konstigt med denna "wiiieeee-känsla" på en måndag
skönt dock att få vakna i lugn och ro, dock kom väll pappa in runt 7-8 och frågade när jag började.. tack pappa!
från dess var man typ vaken och låg och väntade in alla alarmen
men de är väll inte bara grejen att vi har studiedag idag som gör mig ovanligt glad
igår hade vi premiär i vår serie (div5 dam) och vi vann med 9-0
skulle kunnat varit mycket mer, men man märkte hur kul hela laget tyckte de var och spela!
förutom när vi alla blev lacka på motståndarna som tydligen hellre ville spela "skaka hand-leken" än att spela fotboll.
innan matchen så hade våra (gulliga?) tränare fixat en liten "goodie-bag" åt oss alla, haha
någon som hört om en fotbolls-goodiebag förut eller? inte jag dock ^^
den innehöll lite fräscha grejer, men jag tror nästan tanken på att få en goodiebag
innan match underhöll laget mycket mer ;d


en hårspray, kort-fodral, läppcerat, shampoo och ett nyckelband.
och sedan ett par match-strumpor, de tillhörde inte påsen. men jag fick ju dom iallafall ;p


påsen innehöll också en tröja, vad man nu ska kalla den för.... inte lagtröja direkt? eller
jag tyckte de va skönt att de står "K" ¨på framsidan, haha! de på baksidan är något på latin i stil med ... :
stark i framgång , ..... i motgång - Vendelsö FF


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0