klassiker

hejsan alla, sitter här framför bärbara framför tvn
dagen har varit lite upp och ner, vissa höjdpunkter gladde mer än andra.
köpte sportbhn som jag skrev om tidigare, de var väll en höjdpunkt
fick även reda på att ellinor också kommit in på mediagymnasiet, fast på inriktning foto =)
sprang även runt i alla h&m butiker och letade efter badräkten, hittade den i butiken på hamngatan
men den satt helt uruselt, provade i strlk 38 och den bara hängde, 36an satt bra, men under tuttarna och över magen så sattt den inte på alls, inte direkt så jag fläskar på mig för den sakens skull.
pappa vet iallafall vad han ska göra för att muntra upp mig, han köpte hem sushi, även fast jag redan ätit middag så ska jag nu klämma i mig några bitar samtidigt som derbyt rullar på
full fart framåt - håll tätt bakåt!


bästa bilden jag fick med webben på djurgårdens tifo

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0