idioti på hög nivå

ligger här i sängen med mammas laptop på magen, mår just nu kasst.
kallsvettas och har en ordentlig huvudvärk, kan bero på hur dåligt jag mått idag.
större delar har ´jag bara velat gråta.
men jag är inte en sådan person som står mitt på öppen gata och gråter direkt.
blev några tårar bakom solglasögonen dock. imorgon har vi ett stort kemi-prov och jag känner mig inte förberedd alls.
men som jag mår nu tror jag inte jag orkar gå till skolan, de är väll både fysiskt och psykiskt.
en sak som irriterade mig jävligt idag var bara
man kritiserar för fan inte andras val av vänner!
jag blev så sur, jag kunde inte ens få fram ord. så dumt sagt så de finns inte!
nej nu ska jag försöka hålla huvudkudden torr,
när jag blir sur så har jag svårt för att hålla tårarna tillbaka.
tyvärr

Kommentarer
Postat av: NEO Timeless

Bra blogg, hoppas det löser sig med dina vänner =)



kram

NEO

2009-04-21 @ 13:27:09
URL: http://secondlife.bloggy.se

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0