de ligger i släkten va?

minsann, hittar mig själv halvdäckad i sängen med datorn på magen...
vad kan de bero på? tror de blev lite mycket cola idag, drack en flaska - ett glas idag
upp som en sol och ner som en pannkaka heter de väll?
har en svag misstanke om att mitt cola drickande skulle vara ohälsosamt när man läser sånt här
men tro mig, de var faktist ett värre utspel i verkligheten! kan väll säga att de började såhär ungefär :
B - Eriiiikaaaaa?! Vaaaaar eeee Coooolaaaan?
Har du druckit upp den?*stooooor förvånad min*
E - Öh ja? men de var ju ett glas kvar när du hade hällt upp åt dig?
B - Ja men de fanns ju typ två flaskor kvar igår!
(Not, men vi låter han tro de.)
Vad ska jag nuuuu driiiickaaa?
E - Men bubbla ditt vatten som du brukar och blanda med pärondrickan då?
B *muttrar för sig själv*
Några sodastream sprutt och en kanna senare så hittar jag honom i köket ståendes med en "pressad citron-flaska"
E - Och vad gör du med citrongrejen? Försöker du få en sur dricka eller?
B - Neeej, man ska bara ha i nåååågra droppar för att få en starkare/kraftigare smak!
Sedan går han till kylen och blandar ut med apelsinjuice... Okeeeeej!?

Undra om de ligger i släkten... tåls att fundera på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, syskonkärlek på hög nivå asså ;)

2009-04-25 @ 15:06:12
URL: http://tvins.blogg.se/
Postat av: Tove Söderström

haha ja exakt! kom igen nu! jag länkar ju inte till dig bara för inget liksom? nu måste du börja minsann :D rösta på mig på febb.blogg.se hihihihi :D <33

2009-04-27 @ 22:05:41
URL: http://soderstromtove.blogg.se/
Postat av: Tove Söderström

tack gumman för rösten, haha jag kommer komma sist men tack ändå :D <3

2009-04-27 @ 23:17:41
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0