some basic shopping

   
här är mina shoppingfynd jag hittade på h&m och kicks  i fredags, inte skärpet dock som tillhörde min klänning... vet inte hur de hamnade där! ;o
iallafall, 3 pack svarta strumpbyxor (för din skull charlie (; ) , gråa ull knästrumpor att ha innanför stövlarna och mina supersöta vantar =)  sen också en cremefärgad bastopp med.... ½ ärm (?) och rygguringning , sen hittade jag även de här "foundation stick(et) på kicks , jag var ju förut ute efter "miracle touch " eller vad de nu heter.. men ingen färg passade mig speciellt bra + att den var ganska dyr... så tittade jag lite under 75 % rea och hittade dehär... kostade nått mellan 25-30 kronor , inte farligt alls , och funkar typ på samma sätt som de andra... kommer från isadora och heter express foundation stick , tror jag ... någon som har provat och vet om de är bra?


här är även en till bild på mina söta vantar.... hur lyckas hon få den här bilden kanske ni undrar?
jo... har man en så konstig hjärna att man kommer på att stoppa mobilen i bhn samtidigt som man sätter på självutlösaren så , hahah (;


Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0