fullt oppp

halloj sötnosar (:
sry för uppdateringen... men jag har inte så mycket tid över just nu faktist... inget pluggande just nu dock... förutom att jag lovade en i basgruppen att ta ut lite info om raoul wallenberg innan vår presentation imorgon.. men de är chill...
idag då , på förmiddagen ( eller snarare morgonen) åkte vi till judiska museet där vi såg en film om förintelsen , helt okej .. men grymt obekväma stolar... om man kan kalla de för stolar... de va typ som en campingpall om ni förstår vad jag menar?
på eftermiddagen hade vi spanska där vi lärde oss lite nya ord, just nu är de faktist sköna spanska lektioner ... känns som att man är på värsta yogan eller nått... kanske för att vi inte är så många i spanskagruppen då..
sen hade vi ea , vi jobbade med vårt grupparbete om raoul wallenberg ... men de var ganska flumm... charlie och gabriellas grupp saknade robert som var ute och drällde i skolan... och då när han inte dykt upp efter dom tjatat och tjatat säger jag såhär :
- hahaha.... challe du borde erbjuda han en avsugning så kanske han kommer....
*robert kommer flygande in genom dörren*
alla brister typ ut skrattanfall... iallfall jag och nathalie...
robert hade förstås inte hört nånting utan bara skyndat sig in , men precis på sekunden typ liksom .. hur ofta händer de ? :D 
de var lugnt en dagens (;
efter skolan drog vi till centrum en sväng för att checka lite... jag är fortfarande på jakt efter ett par höst/vinter stövlar och en ny väska... + massa annat ofc...  tror jag behöver skriva en shoppinglista...
jag köpte med mig ett par (pyjamas) shorts och linne från h&m för 79 kr  , shortsen är så söta (:
vid strax innan 5 kom jag hem och ... ja.... satte mig vid datan en liten stund innan mamma kom och hämtade mig för att åka till farsta och kolla på skor... köpte inga men hittade ett par jättesöta i svart skinn (riktigt och inget sånt där plast...) på nilsson... de skulle inte varit min prisklass om jag hade behövt betala dom själv dock... men jag gick liksom och fnös åt ett par som kostade 700 och då säger mamma att hon kan betala olika beroende på.... och dom jag kollade på kostade runt 1300 ... klart man vill ha bra kvalite, så var dom sköna också.. stod mellan de och ett par andra .. men jag föredrar dom andra för dom var liksom skönare , de andra var lite coolare... men man måste ju våga också... men dom kostade lika mycket , exakt på kronan liksom , haha lite komiskt faktist...
på vägen hem så kom jag på att jag behövde en innenbandyklubba , helt sant faktist... så vi svängde in på stadium i länna där jag köpte en spygrön salming... var inne på en svart-vit unihoc först men ... den var lite för lång
sen kom jag hem på pricken kl 8 till top modell och där har jag suttit tills nu och kollat på "vem kan slå filip och fredrik" ganska skönt program faktist... men jag trodde typ att de skulle va enstaka utmaningar och inte som en hel tävling liksom... aja
nu ska jag fixa min info och sen ska jag nog krypa till kojs
hej och hå (:



den här bilden tog charlie på oss på h&m , ganska cool tyckte jag iallafall... på den andra var man ju helt muppad i facet så (; men om de är nån som hittar till hennes blogg så ;D  haha

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0