bara för att...

godkväll (:
tänkte snart hoppa till sängs men kände mig tvungen att skriva ett inlägg då jag suttit här i snart en timme *hihi*
kvällen har spenderats med att ta de lugnt , mysa framför tvn med lite god choklad =)
som jag inte hann säga i mobilbloggen så hade jag de väldigt trevligt i tumba , första gången jag var där.. är man efter eller?
vi kom typ dit vid 2 och invaderade direkt vikings rum och datan , haha stackars altså... sen gick vi och hyrde film , supersugen a.k.a superbad och "the hills have eyes" fick de bli... vi käkade en god middag och sen så typ .... fan gjorde vi... öhhh.... senare kollade vi iallafall på supersugen , då hade även enzo och fille kommit ... filmen var väll helt okej ... lite sjuk ibland... haha .. efter de tänkte vi iallafall kolla på blondinbella på extraextra men tyvärr var programkortet upptaget så vi satte på filmen istället.. den var en av de konstigaste och minst skrämmande skräckfilmerna jag sett :s
de ända läskiga var typ , ni vet de klassiska när någon typ hoppar fram eller sånt... specialeffekterna var också dåliga...
när en av de missbildade snubbarna skärde av armen på en så satt han sen och viftade med en typ uppblåsbar hand ... not very real liksom.. de störde jag mig mest på !
sen så satt vi nere och snackade och flummade runt typ.. sen drog resten av killarna så de var bara viking kvar , vi bytte om och satt i tältet och mös ett tag , vi kröp i säng och jag somnade typ direkt när vi hade slutat snacka , de var ändå hyfsat varmt , svettades typ ijäl när jag vaknade!
jag blev hämtad av pappa och emil nästa dag och sen var de match i ösmo , den skulle igentligen varit på gräs men planen var avstängd så de blev grus på ösmo ip .. greeat... två grusmatcher på en helg...
och så slog man ju såklart upp knät , igen .. greeeeat (igen) , mitt från mix cupen hade typ precis läkt... och jag som nästan hade tänkt att ha min nya kjol imorgon.. men hur snyggt är de med ett bauta plåster på ett sår som (inte än men de kommer) varar ? matchen slutade iallafall 3-2 till dom , jag typ vrickade foten och linkade runt på de hela matchen eftersom alla i laget typ skadade sig , men de gick ju okej iallafall .. + att jag spelade i grässkor .. hehe
nej nu måste jag sova
pussssss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0