sammandrag av helgen

gäsp , förlåt mina gullungar att jag inte skriver nå mycket nu för tiden... är lite smått krasslig så jag försöker att vila så mycket jag kan och ta hand om mig själv , sen har jag ju mycket annat för mig med .. tänkte att jag kunde berätta lite om nrj och lite annat kort innan jag hoppar i sängen då ...
de var som sagt i lördags , jag möttes upp på bussen av 6 spralliga tjejer som såg lite dansugna ut , haha ;D
i stan senare mötte vi ellinor och gruppen blev complete (; vi pallrade oss ganska långt fram fast de var drygt 1 timme kvar , den timmen gick sådär snabbbt och sen började dom börja dra igång med lite dj's och music , vi bestämde en varsinn "partner" för kvällen som man skulle hålla reda på , jag hakade på emma och vår kväll gick väll sådär... vi gled isär och i slutet så stog jag med sofia , gabriella stog med nån snubbe , emma var med nathalie och johanna och ellinor och challe var nån helt annan stans , dom tappade vi bort efter typ 15 minuter eller nått
vi hade roligt och dansade mycket , och ni kan tänka er hur de känndes i mina vader efter att ha hoppat så mycket på matchen nästa daG? haha  , efter en lång stund i kungsan var de slut och vi hittade tillbaka till varandra , vi drog till en donken och käkade lite , eftersom typ alla vrålhungriga ... eller jag iallafall , och jag hade ändå käkat middag (;
sen tog jag , gabriella , johanna och charlie tunnelbanan ... gabrielal och johanna satt och skrattade åt någonting med at johanna skulle stoppa upp sitt sugrör med milkshake i gabriellas näsa , ni förstår ... gaaanska flummiga , en snubbe på ttåget var inte seg på att märka de och började " jag rapporterar här från t-centralen där några tjejer......." typ , tror inte han var spec nykter heller ... heh .. efter charlie hoppat av så åkte vi vidare mot gullmars där bussen väntade hem igen , de var allt i stora drag utan några speciella detaljer ;)  jo förutom att jag såg en "granne" till mig som var där med sina kompisar , vilken chock man fick liksom ... och jag tyckte typ hans ena kompis var jättesöt förut , och han såg ju inte sämre ut nu precis (a) hihi , stog typ mosad mellan dom flera gånger... ja ba " känn iiiiiinte igen mig" ... men hans kompisar pekade lite på mig så ... ja .. men de kanske var för att sofia flera gånger sa hans smeknamn typ jättehögt... pinsamt kan man säga..... spec efter en viss incident på bussen när jag och gabriella praoade i våras , hah.... jag är bara för smart ...

idag har jag inte gjort så mycket i övrigt... skolan var okej , som vanligt,, historia och engelska hade vi , och som jag flummade på den lektionen , för övrigt filmade johanna mig när jag dansade min ursöta dans till "längst fram i taxin"
haha ... sen åkte jag hem för förhoppningen att mitt busskort skulle kommit... men nej .. åkte sen hem till gabriella där vi snacka lite skitsnack , baka kladdkaka och lite sånt .. alla kännde sig smått småkrassliga så de var väll passande.
sen blev jag lämnad vid min träning som jag stog över eftersom jag fortfarande har lite ont i mitt knä , och jag har match på onsdag så .
resten av veckan är väll sådär speckad med aktiviteter...
tisdag ; skola med hemkunskap , spanska och st ... sen ska vi kanskeplugga lite engelska ( vi ska göra ett matlagningsprogram) hemma hos mig ... dvs testa o laga vår efterätt (;
onsdag; historia och matte  , hemma match mot tungelsta typ kl 8 eller 9
torsdag ; hemkunskap och idrott , träning
fredag ; svenska , någonting ?
lördag ; hemmamatch mot norsborg ,
söndag ; chilldag
som vanligt är jag brainded och har glömt typ 100000 grejer... vi får väll se vad som kommer upp , och så fylls ju veckan på med plugg... måste göra engelska , svenska , historia och matte ... gäääsp-.-
nu ska jag sussa
puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0